Retour zending

Voldoet het product niet aan uw verwachting? U kunt uw bestelling aan ons retourneren, mits:

  • Het artikel compleet en onbeschadigd is en graag indien mogelijk in originele verpakking
  • U uw bestelling binnen 14 dagen (na ontvangst) aan ons retourneert

Wanneer u een artikel wilt retourneren kunt u dit aangeven per e-mail, of het retourformulier downloaden en mailen.

U kunt het pakket retour zenden via een PostNL Postkantoor of Servicepunt (kijk op www.postnl.nl voor het dichtstbijzijnde adres). Het retouradres staat vermeld in het retourformulier.

De kosten van het retour zenden zijn voor uw eigen rekening. Wanneer het product echter beschadigd of defect is worden de retourkosten vergoedt. Dit dient u echter altijd eerst te melden bij onze klantenservice. Het pakket dient u zelf te frankeren, de kosten hiervan krijgt u teruggestort binnen 14 dagen na ontvangst van het pakket.

Liv Decoratie is niet aansprakelijk voor het kwijtraken van verzendingen of schade tijdens transport.

Beschadigd of defect?

Wanneer uw bestelling beschadigd is vernemen wij dit graag. Als er aan de buitenkant van het pakket al een beschadiging te zien is adviseren wij u het pakket niet aan te nemen, en de bezorger te vragen hier melding van te maken.

Indien u de beschadiging van een pakket ziet nadat u de bestelling hebt aangenomen, neem dan contact met ons op.

Wanneer een product defect is horen wij dit ook graag. 

© 2016 - 2022 By Liv | Woon & Kado | sitemap | rss